13 października 2010

Stosik nr 1


Wreszcie i ja mam swój własny! Książki przyszły w krótkim czasie, więc nie omieszkałam ich obfotografować. Od góry:
Karin Fossum - Nie oglądaj się; wygrana u kalio:)
Hjalmar Söderberg - Zabłąkania;
Leena Lander - Rozkaz;
Arto Paasilinna - Fantastyczne samobójstwo zbiorowe;
Arto Paasilinna - Wyjący młynarz; te 4 skandynawskie książki mam dzięki uprzejmości Wydawnictwa Kojro (serdecznie dziękuję!!!)
Cormac McCarthy - Strażnik sadu; przesłana mi przez Wydawnictwo Literackie (dziękuję!!!), jak widać po zakładce jest już w czytaniu.
Jane Austen - Emma; wygrana u maiooffki :)

14 komentarzy:

  1. Jeszcze nic z tego nie czytałam, dlatego czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Emma poczeka dłużej, bo to znam, ale zbieram wszystkie książki Austen. więc jak mnie kiedyś najdzie ochota w jakiś wieczór, to pewnie nie oprę się pokusie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzije, że kryminał będzie Ci się podobał.
    To bardzo dobra książka. Typowo skandynawski styla dodatkowo perfekcyjnie zaplanowana intryga jak to zawsze u Karin Fossum :).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fossum i Austen czytałam, ale niecierpliwie czekam na recenzje tych skandynawskich prezentów - zapowiadają się świetnie. McCarthy też bardzo interesujący. Trzymam kciuki za szybkie przeczytanie i wrzucenie recenzji na blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję stosiku :) teraz trzeba szybko przeczytać i zaopatrzyć się w kolejny numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, "Emma", och jak ja dawno tego nie czytałam - powiało nstalgią :)
    Co do Fossum, "Nie oglądj się" było jedyną jej książką jaką przeczytałam i nie podobało mi się za bardzo, ciekawam twojej recenzji
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę, ja chcę, ja chcę McCarthy'ego!!!:) Od kiedy przeczytałam jego "Drogę" facet wprost mnie opetał:) Teraz mam na półce jego "To nie jest kraj dla starych ludzi" i chcę więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Soderberga, a i Lander brzmi smakowicie. Ja też chcę takich układów z wydawnictwami! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki dziewczyny :) Trochę mi zajmie przeczytanie tego wszystkiego, ale na pewno o każdej napiszę. No, nie wiem jak będzie z Emmą ;) A na drugi stosik to sobie jeszcze poczekam, oj poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję solidnego stosiku! A do mnie McCarthy już idzie drugi tydzień i trafić nie może:( BU!

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja mam tak z Czarnym teraz, mieli wysłać i nic :/

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja z wyd. Novae Res - nagle osoba, z którą umówiłam się na wysłanie książek zamilkła ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarne się odezwało, okazało się, że książki zaginęły po drodze :/

    OdpowiedzUsuń

Jak powiedział Tuwim "Błogosławiony, który nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego w słowa" :)